Розбирання та упаковка офісних меблів: на що звернути увагу замовнику?
Ситуація, коли фірмі чи підприємству потрібен переїзд, дуже поширена. І її найскладніша частина – розбирання, упаковування та транспортування офісних меблів. І навіть якщо найняті вантажники – професіонали, тобто низка моментів, які замовник обов'язково повинен мати на увазі. Про них – далі. Знайти бригаду для перевезення зручно на сайті https://portalservicego.com/lviv/vantazhni-perevezennia/.
Що потрібно перед укладанням договору на переїзд?
Перед тим як найняти вантажників, ви повинні обговорити з представником компанії-перевізника масштаб майбутнього завдання. Цим представником може бути бригадир вантажників, що навіть краще, тому що вся інформація передається з рук до рук.
Зверніть увагу на:
- Кількість речей.
- Їх розміри та вага.
Врахуйте:
- Які меблі можна розібрати, а які не варто.
- Як винести з приміщення великогабаритні меблі.
Важливий нюанс, який потрібно враховувати на початковому етапі:
- Меблі меблів різниця. Шафи, стелажі та все інше, більш-менш громіздке, розбирають на кілька частин. НЕ розбирати можна письмові столи та журнальні столики, крісла та стільці. Якщо ж столи мають скляні стільниці, то її завжди знімають.
Розбирання та упаковування офісних меблів
Хороший вантажник — справжній фахівець, а не вільнонайманий з вулиці — завжди врахує дрібниці. В тому числі:
- Скотч (кілька мотків).
- Картонні короби різного розміру.
- Різнорозмірні пакети.
- Плівки — повітряно-пухирчаста, поліетиленова, стрейч і т.д.
- Пакетики для дрібних деталей (кріплення та фурнітури) – зі спеціальною стрічкою, що закриває.
- Обгортковий папір.
- Маркер і листи паперу, що клеяться, для маркування.
Якщо вантажник врахував це під час переїзду – вітаємо вас, ви довірили своє добро професіоналам.
Пакуємо офісні меблі: особливості та вимоги
Професійні вантажники в солідних мувінгових компаніях не працюють за принципом "пакуємо все, що першим підвернулося під руку". Насамперед поділяють:
- габаритні меблі – офісні шафи, столи, стінки, гарнітури, стелажі, тумби;
- м'які меблі – дивани та крісла в зонах відпочинку.
Кожен меблевий виріб:
- розбирається;
- пакується в плівку і перекладається гофрокартоном;
- нумерується та маркується;
- складається опис виробів на папері;
- кріплення та фурнітуру складають у пакети, які підписують.
Зі спеціальних вимог до упаковування:
- З усіх офісних меблів обов'язково витягуються ящики. Обов'язково відкручуються всі двері.
- Якщо ящики не витягуються, а дверцята не знімаються, їх потрібно зафіксувати, щоб не пошкодити під час транспортування. Якщо не знімаються дзеркала, то їх перекладають гофрокартоном і обертають повітряно-пухирчастою плівкою.
- Якщо на стінах в офісі є дзеркала, їх пакують у повітряно-пухирчасту плівку або в щільну тканину. Потім також перекладають щільним картоном, після чого фіксують скотчем.
- Дзеркала та інші крихкі предмети можна упаковувати й по 2. Але – не більше 4-х дзеркал або крихких предметів.
- Якщо м'які меблі шкіряні, то її обертають у щільну тканину та/або спеціальні чохли. Перед цим поверхні диванів та крісел обробляють спеціальним спреєм.
- Робочі стільці та крісла в основному упаковують попарно.
- Шкіряні м'які меблі рекомендується упаковувати в щільну тканину або навіть у спеціальні чохли. Особливо це важливо, коли переїзд виконується зимою. Перед упаковуванням в чохол, поверхню шкіряних меблів потрібно обробити спеціальним спреєм.
- Якщо меблі не розбираються, то з них важливо зняти фурнітуру та захистити кути спеціальними буферними накладками.
Завантаження в машину
Важливо, щоб навантаження здійснювалося правильно – габаритні та великі нерозбірні речі повинні стояти внизу, а на них слід ставити невеликі коробки.
Все, що потенційно може зрушити з місця при перевезенні меблів, має бути закріплене. У перевізника має бути передбачена наявність спеціальних ременів для цього завдання.