Перейти к основному содержанию

Розбирання та упаковка офісних меблів: на що звернути увагу замовнику?

Ситуація, коли фірмі чи підприємству потрібен переїзд, дуже поширена. І її найскладніша частина – розбирання, упаковування та транспортування офісних меблів. І навіть якщо найняті вантажники – професіонали, тобто низка моментів, які замовник обов'язково повинен мати на увазі. Про них – далі. Знайти бригаду для перевезення зручно на сайті https://portalservicego.com/lviv/vantazhni-perevezennia/. Розбирання та упаковка офісних меблів: на що звернути увагу замовнику?

Що потрібно перед укладанням договору на переїзд?

Перед тим як найняти вантажників, ви повинні обговорити з представником компанії-перевізника масштаб майбутнього завдання. Цим представником може бути бригадир вантажників, що навіть краще, тому що вся інформація передається з рук до рук.
Зверніть увагу на:

  1. Кількість речей.
  2. Їх розміри та вага.

Врахуйте:

  1. Які меблі можна розібрати, а які не варто.
  2. Як винести з приміщення великогабаритні меблі.

Важливий нюанс, який потрібно враховувати на початковому етапі:

  • Меблі меблів різниця. Шафи, стелажі та все інше, більш-менш громіздке, розбирають на кілька частин. НЕ розбирати можна письмові столи та журнальні столики, крісла та стільці. Якщо ж столи мають скляні стільниці, то її завжди знімають.

Розбирання та упаковування офісних меблів

Хороший вантажник — справжній фахівець, а не вільнонайманий з вулиці — завжди врахує дрібниці. В тому числі:

  1. Скотч (кілька мотків).
  2. Картонні короби різного розміру.
  3. Різнорозмірні пакети.
  4. Плівки — повітряно-пухирчаста, поліетиленова, стрейч і т.д.
  5. Пакетики для дрібних деталей (кріплення та фурнітури) – зі спеціальною стрічкою, що закриває.
  6. Обгортковий папір.
  7. Маркер і листи паперу, що клеяться, для маркування.

Якщо вантажник врахував це під час переїзду – вітаємо вас, ви довірили своє добро професіоналам.

Пакуємо офісні меблі: особливості та вимоги

Професійні вантажники в солідних мувінгових компаніях не працюють за принципом "пакуємо все, що першим підвернулося під руку". Насамперед поділяють:

  • габаритні меблі – офісні шафи, столи, стінки, гарнітури, стелажі, тумби;
  • м'які меблі – дивани та крісла в зонах відпочинку.

Кожен меблевий виріб:

  • розбирається;
  • пакується в плівку і перекладається гофрокартоном;
  • нумерується та маркується;
  • складається опис виробів на папері;
  • кріплення та фурнітуру складають у пакети, які підписують.

Зі спеціальних вимог до упаковування:

  1. З усіх офісних меблів обов'язково витягуються ящики. Обов'язково відкручуються всі двері.
  2. Якщо ящики не витягуються, а дверцята не знімаються, їх потрібно зафіксувати, щоб не пошкодити під час транспортування. Якщо не знімаються дзеркала, то їх перекладають гофрокартоном і обертають повітряно-пухирчастою плівкою.
  3. Якщо на стінах в офісі є дзеркала, їх пакують у повітряно-пухирчасту плівку або в щільну тканину. Потім також перекладають щільним картоном, після чого фіксують скотчем.
  4. Дзеркала та інші крихкі предмети можна упаковувати й по 2. Але – не більше 4-х дзеркал або крихких предметів.
  5. Якщо м'які меблі шкіряні, то її обертають у щільну тканину та/або спеціальні чохли. Перед цим поверхні диванів та крісел обробляють спеціальним спреєм.
  6. Робочі стільці та крісла в основному упаковують попарно.
  7. Шкіряні м'які меблі рекомендується упаковувати в щільну тканину або навіть у спеціальні чохли. Особливо це важливо, коли переїзд виконується зимою. Перед упаковуванням в чохол, поверхню шкіряних меблів потрібно обробити спеціальним спреєм.
  8. Якщо меблі не розбираються, то з них важливо зняти фурнітуру та захистити кути спеціальними буферними накладками.

Завантаження в машину

Важливо, щоб навантаження здійснювалося правильно – габаритні та великі нерозбірні речі повинні стояти внизу, а на них слід ставити невеликі коробки.

Все, що потенційно може зрушити з місця при перевезенні меблів, має бути закріплене. У перевізника має бути передбачена наявність спеціальних ременів для цього завдання.